VADA krijgt pak slaag!!!
Eindelijk weer de groene mat op na een (veel te) lange winterstop en dan staat er ook nog meteen een streekderby op het programma!!! En wel tegen de buurtjes ASV 55(VADA?). De mannen van Valken A1 waren er helemaal klaar voor en dat was ook…





